replica horloge

replica horloge
replica horloge

2014年7月21日星期一

Genieten van een gelijkspel en een overwinning in bijna gelijke mate

Toch is India's batting moet niet de focus weg van hun gruwelijke vangen in de Nieuw-Zeelandse innings nemen. Het is lang geleden dat ze zo veel vangsten dicht bij het wicket zijn gedaald. Als je bedenkt dat het team drie spelers met 100plus vangsten in Tests, is het misschien verleidelijk, in de moderne geest, om deze hun best vangende kant noemen. Maar de gewoonte van

niet vangen kan vangen. Wasim Akram heeft het genoemd lafheid. Het is niet zo, maar professioneel respect voor de tegenstanders die het beter naad bowlers. De gastheren zullen hebben om een ​​kans, maar voor de laatste test in

Wellington en gaan met een track die net zo gemakkelijk kunnen averechts effect op hen. Maar op 01 beneden moet je het risico nemen.

Met dat toevallige zorgeloosheid die gemakkelijk gaat om columnisten die op het spel te schrijven, had ik een 30 overwinning voor India na de eerste Test voorspeld, en bracht een groot deel van de eerste helft van de Napier Test afvragen hoe smakelijker te maken de woorden die ik ging over eten. Het is moeilijker om nu, omdat slikken een computer niet eenvoudig. Dus, ik heb een beetje meer reden dan de rest van India aan de heren Gambhir, VVS Laxman, Tendulkar en Dravid bedanken.

Ik was een van degenen te popelen Indiaan, die wilden zien, als India de Test Match kon tekenen. In die context was de wedstrijd een verwachte een, hoewel de wedstrijd niet gewonnen kon worden, noch door Nieuw-Zeeland, noch door India. Deze Test Match, een goed voorteken voor cricket. De getekende wedstrijd heeft belang, indien de loting de serie een beslissende serie, in plaats van een getekende serie kunnen maken. Zelfs als Nieuw-Zeeland de wedstrijd had gewonnen, ik ben er zeker van dat India zou hebben gewonnen van de serie, achteraf gezien. Ik hoop dat ik niet verkeerd, in dit verband, later.

Henry Naar mijn mening Rohit Sharma is een veel betere test speler dan zowel Yuvraj Singh en Suresh Raina. Om een ​​of andere reden de selectors dringen op hem in T20s en Onedayers en niet oefenwedstrijden. Akkoord, hij deed het goed in de T20 World Cup en IPL, maar vroeg of laat de mensen zouden beseffen dat hij niet thuishoort in de kortere versies van het spel. Hetzelfde is het geval met Yuvraj, denk ik niet dat hij thuishoort in de test arena. Ik geloof dat hij niet het temperament of de techniek voor de oefenwedstrijden hebben, maar ik zou ook graag willen geloven dat de selecteurs en het Indiase team management weten spel van de spelers een stuk beter dan ik.

Totaal uit context Jesse Ryder is een keer in een generatie speler voor Nieuw Zeeland. Congrats aan de Nieuw-Zeelandse Cricket voor hem en alle cricket fans over de hele wereld vinden. Ik hoop voor onze wille hij nuchter blijft en we krijgen veel meer van hem te zien in de toekomst.

Suresh Menon

Suresh Menon ging van een veelbelovende cricketer een hasbeen, zonder de tussenliggende periode van een grote carrière. Hij speelde competitie cricket in drie steden met een groep overwoekerd enthousiastelingen die het omgekeerde van geheugenverlies ze konden dingen die nooit gebeurd onthouden had. Bijvoorbeeld, nemen ongelooflijke vangsten bij slip, of scoren eeuwen. Een of andere manier Menon de tijd gevonden om de sport-redacteur van de Pioneer en de Indian Express in New Delhi, Gulf News in Dubai, en de redacteur van de New Indian Express in Chennai zijn. Momenteel is hij columnist bij publicaties in India en daarbuiten, en begint te denken dat hij misschien nooit meer spelen voor India.bekijk meer horloges replica en Rolex Day Date

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex